Bye Bye Holland! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Janine Alberts - WaarBenJij.nu Bye Bye Holland! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Janine Alberts - WaarBenJij.nu

Bye Bye Holland!

Door: Janine

Blijf op de hoogte en volg Janine

16 Februari 2013 | Nederland, Nijverdal

Lieve iedereen,

Morgen rond deze tijd is mijn China avontuur begonnen. Elf uur ’s ochtends vertrek ik vanaf Dusseldorf via Abu Dhabi naar Shanghai. Ik kom om Elf uur s’ ochtends lokale tijd aan, in Nederland is het dan zeven uur vroeger. Reis ik mooi even in jullie toekomst;). Maandag is meteen mijn eerste stagedag, al hoop ik dat we een paar daagjes vrij krijgen om de stad eerst een beetje te verkennen. Maar aangezien Chinezen workaholics zijn zal dat er wel niet in zitten.

De komende zes maanden zal ik slapen in het Four points by sheraton shanghai pudong & werken in het Sheraton Shanghai hotel en Residences. Wat voor kamer ik krijg weet ik nog niet, misschien een gedeelde kamer misschien een eigen kamer. Wat ik precies mag gaan doen dat weet ik ook niet, het heeft in elk geval te maken met Food & Beverage. Tot nu toe is het dus vrij onbekend wat ik van de komende maanden moet verwachten. Opzich al een hele nieuwe ervaring voor zo’n regeltante en “alles zelf willen plannen en alles willen weten” persoon als ik.

Het visum is gelukkig al een tijdje binnen, de koffer is bijna helemaal ingepakt en het afscheidsfeestje is geweest. Vanavond nog een laatste kratje bier leegdrinken met z’n allen en dan gaat de reis echt beginnen. Via deze weg hoop ik dat ik jullie allemaal een beetje op de hoogte kan houden. En dan rest mij niks anders dan te zeggen Zàijiàn!! & nog even een klein (gejat) chinees grapje: Wat zeg een chinese poes?... juist ja: Nǐ hǎo.

Liefsss Janine

  • 16 Februari 2013 - 12:42

    Kris:

    een chinese poes zegt niks meer die wordt opgevreten daar!
    haha tot volgende week veel plezier!!!

  • 16 Februari 2013 - 14:42

    Ruth:

    Wauw! Morgen al!! Maar kom je dan echt maandagochtend aan en moet je dan meteen stagelopen? Leuk dat je een weblog bij houdt, ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. Super veel plezier en een goede vlucht! :D

  • 17 Februari 2013 - 14:39

    Stefanie De Deugd:

    Meid, ontzetten veel succes en vooral ook heel erg veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 5344

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Januari 2014 - 12 Juli 2014

Studeren in Johannesburg

09 Juli 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

17 Februari 2013 - 18 Augustus 2013

Shanghai!

Landen bezocht: